4.Digitális Esélyegyenlőség (DE!) Konferencia 4 rész!

Az első előadó Magyar Gábor 4 rész:

Ahhoz azonban, hogy a technika lehetőségeit megfelelően ki tudjuk használni, benne kell lennünk a folyamatokban, a hozzáférés, a megfelelő tartalom után előtérbe kerül a képzés, mely révén elsajátíthatjuk a digitális írástudást, mint alapvetően szükséges diszciplínát. Hiszen segítségével mindennapjaink feladatait tudjuk gyorsan megoldani akár tanulásról, akár munkavállalásról vagy egyéb feladatok ellátásáról legyen is szó. A digitális írástudás nem csak a szoftverek és eszközök használatát jelenti, hanem magába foglal egy sor kognitív, motorikus, társadalmi és érzelmi képességet a digitális környezet használatához. A digitális tartalmak fogyasztása egyre általánosabbá válik, ehhez azonban társulnia kell a tartalom-előállítási és – kezelési alkalmazások ismeretének, valamint a felelős, etikus anyanyelvi használatnak is. Minden technika által adott lehetőség annyit ér, amennyit használni tudunk belőle.  –cikk folytatódik a következő résszel!    Az informatikai oktatás és az informatikai képzések felnőttképzésben való fontossága napjainkban kiemelkedő szerepet játszik a felzárkóztatásban és az esélyegyenlőség megvalósulásában!

Fülöp Henrik
Felnőttképzés
IOSZIA
NJSZT