Új utak, régi módszerek?

Ray Poynter felsorolja azokat az ötletek és innovatív megoldásokat, melyek alapjaiban változtatták meg (vagy fogják megváltoztatni) a piackutatást. Itt olvasható a teljes lista, melyet nagyszámú közreműködő (piackutatási szakértő) véleménye alapján állított fel.

10 alapvető ötlet, mely megváltoztatta a piackutatás világát

(A lista nem követ semmilyen sorrendet!)

Tömegek bölcsessége: a felismerés, hogy bizonyos csoportok intelligens döntések meghozatalára képesek

Az információ gyönyörű dolog: Ha az adat lehet szexi, akkor az információ prezentálásának is lehet mutatós formát találni

Az emberi agy tudatalattijának kiaknázása: bizony nem mindig tudatos döntéseket hoznak az emberek

Csordaszellem: a közösség befolyásoló erejének felismerése

Együttműködő munkavégzés: a képesség az összefogásra, a közös alkotásra

Gamification (játékosítás/játékosodás): különféle játéktechnikák használata a válaszadók szórakoztatása és a hasznosabb válaszok érdekében

Megosztom Facebookon!
Megosztom iWiWen!
Megosztom Twitteren!
Megosztom Google Buzzon!
Megosztom Google Readeren!
Megosztom Tumblren!